Service & Garantie

Het is mogelijk om producten te retourneren, bijvoorbeeld in het geval van een defect of wanneer een klant afziet van aankoop (alleen binnen 14 dagen na aanschaf). Als uw klant in ruil voor het defecte product een nieuw artikel wil ontvangen, dan kunt u zijn/haar contactgegevens per e-mail aan ons laten weten. Uw klant ontvangt dan van ons een RMA-formulier waarmee het product teruggestuurd kan worden. Vervolgens sturen wij een nieuw artikel naar de klant.

Als de klant liever geld terug krijgt na een retour, dan ontvangt u als wederverkoper het RMA-formulier en zal de procedure via u lopen. Dit heeft als reden dat wij alleen kunnen crediteren aan klanten waar ook aan is gefactureerd. U kunt de verschillende retouren verzamelen en een aantal keer per jaar volgens het retourformulier de producten naar ons toesturen. Daarna crediteren wij de producten aan u.

Garantie

Go Green besteedt veel aandacht aan de kwaliteit van haar producten. Desondanks kan het gebeuren dat een product defect raakt. Go Green geeft op alle producten één jaar garantie, op spaarlampen zelfs twee. De garantieregeling vindt u in onze algemene voorwaarden.

Gebroken spaarlampen

Spaarlampen bevatten vluchtig kwik dat schadelijk kan zijn voor de gezondheid. Spaarlampen van Go Green bevatten een minimale hoeveelheid kwik (2,2 mg) dat in vaste vorm is aangebracht (amalgam technology). Hierdoor kan het niet vervliegen. Voor maximale veiligheid adviseren wij in geval van breuk van spaarlampen de kamer minimaal 15 minuten goed te ventileren en kinderen en dieren uit de ruimte te weren. Voor het verwijderen van de kapotte delen raden wij aan gebruik te maken van handschoenen en stoffer en blik. Maakt u in geen geval gebruik van doekjes of een stofzuiger. Deponeer de kapotte delen in een plastic zakje en lever deze in bij een KCA-depot.